A.1.Centrala GPL Landi Renzo EVO OBD (2, 3 sau 4 cilindri)

– *beneficiază de funcție autoadaptivă ( autocorecție în timp real ) conform informaţiior primite de la sistemul de management al motorului prin intermediul comunicării de tipul OBD II (protocol de co-municare K și CAN);

– *realizează test de verificare a funcționării pentru comutator și cele două electrovalve;

– *permite utilizarea dispozitivului opțional Landi Renzo Connect, pentru vizualizarea raportului de utilizare al carburanților benzină/ GPL (consum GPL, autonomie, viteza medie de exploatare, economie realizată utilizând carburantul GPL, emisiile CO2, etc.);

– *permite activarea strategiei de recunoaștere a realimentării și trecerea automată pe GPL la pornirea motorului;

– posibilitate de gestionare a carburantului GPL;

– poate echipa motorizări pe benzină normal aspirate și turbo;

– poate comanda 5 tipuri constructive de injectoare GPL;

– utilizează o strategie de prelevare a semnalului de turație motor direct din semnalul de injecție cu benzină;

– strategie prelevare semnal de turație motor direct de la senzorul de axă cu came sau senzor arbore cotit;

– gestionează motorizări de 2, 3 sau 4 cilindri;

– permite trecerea pe GPL la un prag de turație stabilit de unitatea service montator și în funcție de modul de funcționare al motorului;

– schimbarea tipului de carburant de la benzină la GPL se poate realiza la un prag de temperatură al reductorului/vaporizator stabilit de unitatea service montator;

– permite pornirea motorului (cu temperatură ridicată) direct pe GPL când temperatura acestuia este de cel puțin 50°C;

– permite un număr de 10 porniri ale motorului pe GPL (cu temperatură scăzută) în caz de avarie al sistemului de injecție cu benzină;

– unitatea electronică de control permite funcționarea având o tensiune de alimentare între 9-16 V;

– gestionează motorizări ce beneficiază de echiparea Valvetronik, Start&Stop, Flex Fuel;

– permite posibilitatea de selectare a unui singur semnal de trecere pe benzină în caz de finalizare carburant GPL sau eroare în memo-rie (meniul
DIAGNOZĂ);

A.2. Centrala GPL Landi Renzo EVO OBD (5 sau 6 cilindri)

– *beneficiază de strategia de prelevare a semnalului de turație motor direct de la senzorul de axă cu came;

– *gestionează motorizări ce beneficiază de echiparea Valvetronik și Start&Stop;

– permite activarea modului service de funcționare la ralanti exclusiv pe benzină în vederea stabilirii posibilității de identificare a funcționării defectuoase a motorului utilizând carburantul benzină;

– *poate supraveghea semnalul trimis de senzorii (1 sau 2) de oxigen disponibili pe traseul de evacuare (înainte sau după catalizator) al gazelor arse pentru o diagnoză mai precisă;

– *permite activarea strategiei de recunoaștere a realimentării și trecerea automată pe GPL la pornirea motorului;

– *permite gestionarea alimentării pompei de benzină realizând cu succes funcțiile de adiție cu benzină în zonele implementate de unitatea service;

– *permite stabilirea strategiei de adaptivitate în funcție de tipul de corectori de benzină de care beneficiază sistemul de injecție;

– *realizează test de verificare a funcționării pentru comutator și cele două electrovalve;

– *beneficiază de funcție autoadaptivă (autocorecție în timp real) conform informaţiior primite de la sistemul de management al motorului prin intermediul comunicării de tipul OBD II;

– permite activarea strategiei de informare utilizator asupra perioadei de realizare a reviziilor sistemului GPL (instalația GPL auto) în funcție de tipul utilizatorului (exploatare în regim de persoană fizică/juridică);

– *permite utilizarea dispozitivului opțional Landi Renzo Connect, pentru vizualizarea raportului de utilizare al carburanților benzină/ GPL (consum GPL, autonomie, viteza medie de exploatare, economie realizată utilizând carburantul GPL, emisiile CO2, etc.);

– utilizează strategia de prelevare semnalului de turație motor direct din semnalul injecției de benzină;

– gestionează motorizări de 5,6 sau 8 cilindri;

– permite pornirea motorului (cu temperatură ridicată) direct pe GPL când temperatura acestuia este de cel puțin 50°C;

– permite trecerea pe GPL la un prag de turație stabilit de unitatea service montator și în funcție de modul de funcționare al motorului;

– schimbarea tipului de carburant de la benzină la GPL se poate realiza la un prag de temperatură al reductorului/ vaporizator stabilit de unitatea service montator;

– permite un număr de 10 porniri ale motorului (cu temperaturi scăzute) în caz de avarie al sistemului de injecție cu benzină;

– unitatea electronică de control permite funcționarea având o tensiune de alimentare între 9-16V;

– permite posibilitatea de selectare a unui singur semnal de trecere pe benzină în caz de finalizare a carburantului GPL sau eroare din memorie (DIAGNOZĂ);

– permite dezactivarea comutatorului pentru situațiile când autoturismul se dorește a fi utilizat doar pe GPL.

B. Rampa de injectoare GPL EVO

– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;

– injector de tip normal închis;

– presiune de lucru între 0.5 -4.5 bar;

– durata de viața 300 milioane de cicluri (determinare de laborator);

– temperatură de funcționare între -20°C…+120°C;

– presiune de test 10bar (147PSI);

– timp de deschidere 2,45ms;

– timp de închidere1,9ms;

– prezintă omologare conform Regulamentului European 67

C. Reductorul GPL

– poate echipa motorizări aspirate sau turbo până la 110kW (reductor LI02 ) sau până la 210kW (reductor LI10 );

– este echipat cu o supapa de suprapresiune (3.5 bar, 5.5bar);

– debitul nominal de funcționare este între 30 – 40 kg/h (în funcție de versiune);

– temperatură de lucru între -20°C…+120°C

– prezintă omologare conform Regulamentului European 6

D. Multivalva GPL

– integrează 5 supape de control al rezervorului (a. supapă unisens de alimentare cu car-burant GPL; b. supapă de suprapresiune; c. supapă de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului; d. supapă mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant; e. supapă comandată electric – electrovalvă – de către centrala GPL)

– include un senzor de nivel de carburant GPL (identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor);

– prezintă omologare conform Regulamentului European 67

E. Furtunuri GPL

F. Conducte de înaltă presiune

– racordurile flexibile produse de Parker ITR, Maflow pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;

– de tipul Autogas ECE67 (Parker ITR) sau Maflow (LPG-CNG LP) prezintă omologări confrom Regulamentului European 67

– conducte de înaltă presiune din cupru produse de Zetaesse, Zamka-bel;
– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1mm acoperite cu o protecție din policlorura de vinil (PVC)