A. Centrala GPL (unitatea electronică de control) OMEGAS 3.0
– *permite gestionarea injectoarelor de GPL atât prin tensiune cât și prin intensitatea curentului (confrom noilor drivere utilizate pentru comanda injectoarelor);
– *posibilitatea de a preleva semnale prin emularea senzorului de oxygen UEGO;
– *posibilitatea de a diagnostica individual cele două electrovalve de GPL;
– *beneficiază de funcție autoadaptivă ( autocorecție în timp real ) conform informaţiior primite de la sistemul de management al motorului prin intermediul comunicării de tipul OBD II(protocol de comunicare CAN);
– *dispune de procesor de ultima generație cu viteză de lucru 50MHz;
– *beneficiază de strategia de prelevare a semnalului de turație motor direct de la senzorul de axă cu came;
– *gestionează motorizări ce beneficiază de echiparea Valvetronik și Start&Stop;
– *poate supraveghea semnalul trimis de senzorii (1 sau 2) de oxigen disponibili pe traseul de evacuare (înainte sau după catalizator) al gazelor arse pentru o diagnoză mai precisă;
– *permite gestionarea alimentării pompei de benzină realizând cu succes funcțiile de adiție cu benzină în zonele implementate de unitatea service;
– *permite stabilirea strategiei de adaptivitate în funcție de tipul de corectori de benzină de care beneficiază sistemul de injecție;
– *realizează test de verificare a funcționării individuale pentru comutator, electrovalvă compartiment motor și electrovalvă rezervor;
– poate echipa motorizări pe benzină normal aspirate sau turbo;
– centrala GPL poate comanda până la 5 tipuri constructive de injectoare GPL;
– strategie de prelevare semnalului de turație motor direct din semnalul injecției de benzină;
– gestionează motorizări de 5,6 sau 8 cilindri;
– permite pornirea motorului (cu temperatură ridicată) direct pe GPL când temperatura acestuia este de cel puțin 50°C;
-permite trecerea pe GPL la un prag de turație stabilit de unitatea service montator și în funcție de modul de funcționare al motorului.
B. Rampa de injectoare GPL GIRS 12:
– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– variante constructive – 5 dimensiuni de injectoare;
– injector de tip normal închis;
– presiune de lucru între 0.8 – 4.5 bar;
– presiune de test 10bar (147PSI);
– durata de viața 300 milioane de cicluri (determinare de laborator);
– temperatură de funcționare între -40°C…+120°C;
– timp de deschidere 1,8ms;
– timp de închidere 1,5ms;
– posibilitate de revizuire (kit de reparație);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.
C. Reductorul GPL
– versiunea de reductor LI 10 poate gestiona motorizări de până la 210 kW;
– alimentează motorizări aspirate sau turbo;
– este echipat cu o supapă de suprapresiune (5bar);
– debitul nominal de funcționare este 40kg/h;
– posibilitate de revizuire (kit de reparație);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.
D. Multivalva GPL
– integrează 5 supape de control al rezervorului (a. supapă unisens de alimentare cu car-burant GPL; b. supapă de suprapresiune; c. supapă de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului; d. supapă mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant; e. supapă comandată electric – electrovalvă – de către centrala GPL)
– include un senzor de nivel de carburant GPL (identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67
E. Furtunuri GPL
F. Conducte de înaltă presiune
– racordurile flexibile produse de Parker ITR, Maflow pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;
– de tipul Autogas ECE67 (Parker ITR) sau Maflow (LPG-CNG LP) prezintă omologări confrom Regulamentului European 67
– conducte de înaltă presiune din cupru produse de Zetaesse, Zamka-bel;
– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1mm acoperite cu o protecție din policlorura de vinil (PVC)