A. Centrala GPL (unitatea electronică de control) OMEGAS 4.0
-*permite gestionarea injectoarelor de GPL atât prin tensiune cât și prin intensitatea curentului (confrom noilor drivere utilizate pentru comanda
injectoarelor);
-*-permite activarea strategiei de recunoaștere a realimentării și trecerea automată pe GPL la pornirea motorului;
-*posibilitatea de a preleva semnalul de turație de la senzorul de axă cu came și de la senzorul de pe volantă;
-*posibilitatea de a emula semnalului senzorului de oxigen de tip UEGO;
-*posibilitatea de a diagnostica fiecare electrovalvă de GPL;
– *beneficiază de funcție autoadaptivă (autocorecție în timp real) conform informaţiior primite de la sistemul de management al motorului prin intermediul comunicarii de tipul OBD II(protocol de tip CAN);
-*strategie comunicare OBD II pentru afișarea informațiilor în fereastra de calibrare (GPL);
-*dispune de procesor de ultimă generație cu viteză de lucru 50MHz;
-* permite utilizarea unei strategii de adiție a carburantului benzină în diferite zone de sarcină/turație (hartă de contribuție cu benzină);
– permite activarea strategiei de informare utilizator asupra perioadei de realizare a reviziilor sistemului GPL ( instalația GPL auto ) în funcție de tipul utilizatorului (exploatare în regim de persoană fizică/ juridică);
-*permite utilizarea dispozitivului opțional Landi Renzo Connect, pentru vizualizarea raportului de utilizare al carburanților benzină/ GPL (consum
GPL, autonomie, viteza medie de exploatare, economie realizată utilizând carburantul GPL, emisiile CO2, etc.);
– posibilitate de gestionare a motoarelor de 2-3-4 cilindri;
– posibilitate de gestionare a carburantului GPL sau CNG;
– poate echipa motorizări pe benzină normal aspirate sau turbo;
– centrala GPL poate comanda până la 5 tipuri constructive de injectoare GPL;
– strategie prelevare semnal de turație motor direct din semnalul injecției de benzină;
– permite pornirea motorului (cu temperatură ridicată) direct pe GPL când temperatura acestuia este de cel putin 50°C;
– permite un număr de 10 porniri ale motorului pe GPL (cu temperatură scăzută) în caz de avarie al sistemului de injectie cu benzină;
– unitatea electronică de control permite funcționarea având o tensiune de alimentare între 10-16V;
– gestionează motorizări ce beneficiază de echiparea Valvetronik, Start&Stop, Flex Fuel;

B. Rampa de injectoare GPL GIRS 12:
– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– variante constructive – 5 dimensiuni de injectoare;
– injector de tip normal închis;
– presiune de lucru între 0.8 – 4.5 bar;
– presiune de test 10bar (147PSI);
– durata de viața 300 milioane de cicluri (determinare de laborator);
– temperatură de funcționare între -40°C…+120°C;
– timp de deschidere 1,8ms;
– timp de închidere 1,5ms;
– posibilitate de revizuire (kit de reparație);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.

C. Reductorul GPL
– este disponibil în 2 versiuni: LI 10 ce poate gestiona motorizări de până la 160
kW, LI 10 Majorat ce poate gestiona motorizări de până la 210 kW;
– alimentează motorizări aspirate sau turbo;
– este echipat cu o supapă de suprapresiune (5bar);
– debitul nominal de funcționare este 40kg/h;
– posibilitate de revizuire (kit de reparație);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.

D. Multivalva GPL
– integrează 5 supape de control al rezervorului (a. supapă unisens de alimentare cu car-burant GPL; b. supapă de suprapresiune; c. supapă de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului; d. supapă mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant; e. supapă comandată electric – electrovalvă – de către centrala GPL)
– include un senzor de nivel de carburant GPL (identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67

E. Furtunuri GPL
F. Conducte de înaltă presiune
– racordurile flexibile produse de Parker ITR, Maflow pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;
– de tipul Autogas ECE67 (Parker ITR) sau Maflow (LPG-CNG LP) prezintă omologări confrom Regulamentului European 67
– conducte de înaltă presiune din cupru produse de Zetaesse, Zamka-bel;
– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1mm acoperite cu o protecție din policlorura de vinil (PVC)