A. Centrala (unitatea electronică de control)
Caracteristici:
– permite posibilitatea de gestionare a carburantului GPL;
– poate echipa motorizări pe benzină normal aspirate și turbo;
– poate comanda 5 tipuri constructive de injector GPL;
– gestionează strategia de prelevare semnal de turație motor direct din semnalul injecției de benzină;
– strategie prelevare semnal de turație motor direct de la senzorul de axă cu came sau senzor volantă;
– gestionează motorizări de 2,3 sau 4 cilindri;
– permite trecerea pe GPL la un prag de turație stabilit de unitatea service montator și în funcție de gradul de uzură al motorului;
– schimbarea tipului de carburant de la benzină la GPL se poate realiza la un prag de temperatură al reductorului/vaporizator stabilit de unitatea service montator;
– permite pornirea motorului (cu temperatură ridicată) direct pe GPL când temperatura acestuia este de cel puțin 50°C;
– permite un număr de 10 porniri ale motorului pe GPL (cu temperatură scăzută) în caz de avarie al sistemului de injecție cu benzină;
– unitatea electronică de control permite funcționarea având o tensiune de alimentare între 9-16 V;
– gestionează motorizări ce beneficiază de echiparea Valvetronik, Start&Stop, Flex Fuel;
– permite posibilitatea de selectare a unui singur semnal de trecere pe benzină în caz de finalizare carburant GPL sau eroare din memorie (DIAGNOZĂ);
– permite dezactivarea comutatorului pentru situațiile când autoturismul se dorește a fi utilizat doar pe GPL;
– permite modificarea intensității luminoase a comutatorului și a celor 4 tonuri acustice.

B. Rampa de injectoare EVO
– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– injector de tip normal închis;
– presiune de lucru între 0.5 -4.5 bar;
– durata de viața 300 milioane de cicluri (determinare de laborator);
– temperatură de funcționare între -20°C…+120°C;
– presiune de test 10bar (147PSI);
– timp de deschidere 2,45ms;
– timp de închidere1,9ms;
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67

C. Reductor / Vaporizator
– poate echipa motorizări aspirate sau turbo până la 110kW (reductor LI02 ) sau până la 210kW (reductor LI10 );
– este echipat cu o supapa de suprapresiune (3.5 bar, 5.5bar);
– debitul nominal de funcționare este între 30 – 40 kg/h (în funcție de versiune);
– temperatură de lucru între -20°C…+120°C
– prezintă omologare conform Regulamentului European 6

D. Multivalva
– integrează 5 supape de control al rezervorului (a. supapă unisens de alimentare cu car-burant GPL; b. supapă de suprapresiune; c. supapă de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului; d. supapă mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant; e. supapă comandată electric – electrovalvă – de către centrala GPL)
– include un senzor de nivel de carburant GPL (identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67

E. Furtunuri
F. Conducte de înaltă presiune
– racordurile flexibile produse de Parker ITR, Maflow pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;
– de tipul Autogas ECE67 (Parker ITR) sau Maflow (LPG-CNG LP) prezintă omologări confrom Regulamentului European 67asds
– conducte de înaltă presiune din cupru produse de Zetaesse, Zamka-bel;
– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1mm acoperite cu o protecție din policlorura de vinil (PVC)